2013. február 16., szombat

Fekete erdő torta


Kisfiamnak megígértem,hogy sütünk egy tortát,nagyon szeret segíteni :)
Próbáltam egészségesen elkészíteni,már amennyire lehet :)
Hozzávalók a piskótához:
-9 tojás
-3ek holland kakaópor
-4ek zabliszt
-édesítőszer ízlés szerint(én update zero-t használtam másfél evőkanállal)
A tojásokat ketté választottam,a fehérjét csipet sóval kemény habbá verem.
A sárgáját pedig a zero cukorral verem habosra,majd hozzáadom a lisztet,kakaóport.
170fokon légkeveréssel,kivajazott tortaformában készre sütöm.
Hozzávalók a krémhez:
-3dl tejből karamellás pudingot főzök(keményre) cukor helyett itt is zerot használtam.
-egy csomag meggyet kiolvasztottam,pici zero cukrot szórtam rá a levet amit engedett felfőztem egy csomag vaniliás pudingporral.
Amikor minden kihült,akkor a piskótát 3 részre vágom,az alsó lapra tettem a karamellás puding krémet,elsimítottam és rátettem a meggyet.
Erre jön a második lap,amire megy a meggyes puding.
Majd ráteszem a tetejét,és bevonom hulala tejszínnel.
Díszítésnek félre tettem néhány szem meggyet,a tetejére pedig étcsokit reszeltem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése