2010. december 3., péntek

Mézes -mákos guba


Már régóta készültem rá,hogy a fiúknak megcsinálom.
Hát ma jött el az ideje:-)
Hozzávalók:
-8db kifli
-6dl tej
-5dkg vaj
-2-3ek méz
-3vanilliás cukor
-egy citrom reszelt héja
-5dkg porcukor
-15dkg darált mák
Elkészítés:
-A 8db szikkadt kiflit karikákra vágom,eközben a tejet és a vajat vanilliás cukorral felforralom.
A mákot porcukorral és reszelt citrom héjával összekeverem.
A forró tejet a kiflikkel összerázom,hogy egyenletesen ázzon meg.
Majd összeöntöm az egészet egy jénaiban.
A tetejét meglocsoltam 2kanál mézzel,és mehet a sütőbe:-)

2 megjegyzés:

  1. Szia Gaby ! Nagyon jól néz ki. Nálunk a férjem szereti nagyon, de én nemszoktam sütőben sütni. Te meddig sütötted? - legközelebb így is kipróbálnám.
    OFF! üdvözöllek nálam a rendszeres olvasók között, s én is "beiratkoztam" Nálad.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Viki:)
    Köszönöm szépen:)
    Nem sokáig sütöttem,csak addig míg éppen megpirosodtak a kis kifli csücskök:)Így olyan kis ropogósak lettek,isteni volt.Megkóstoltam,pedig nem szeretem a mákot:))

    VálaszTörlés