2010. szeptember 26., vasárnap

Túrós rétes


Ez volt a mai desszert,valami gyorsat akartam és egyszerűt.
Volt itthon réteslap,túró és még néhány dolog.Szóval egyértelmű volt:-)
Nekiálltam.
Hozzávalók:
-Fél kiló túró
-1 csomag réteslap(8lap van benne)
-1 tojás a kenéshez,1tojás a túróba.
-Vaniliás cukor,cukor ízlés szerint.
-Reszelt citrom héj
-tejföl,étolaj.
A lapokat kibontom,eztán viszonylag gyorsan kell vele dolgozni(kiszárad).
Nedves konyharuhára fektetem,és megkenem tejfölös étolajjal,majd ráteszem a második lapot,és azt is megkenem szép vékonyan.
Arra teszem a túró tölteléket,és a konyharuha segítségével feltekerem.
Eztán sütőbe teszem őket,és megkenem tojással.
Amikor pirosra sült akkor kiveszem.
Langyosan szeleteltem,mert a fiúk már enni akarták.:-)
Aki édesszájú meghintheti porcukorral is,nálunk ez kimaradt nem igazán szoktam feleslegesen cukrozni még pluszban:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése