2010. március 14., vasárnap

Rakottkel(káposzta)


Nagyon szeretjük ezt az ételt,viszonylag sűrűn készítem.
De még nem kerül be a blogba.
Most épp itt az ideje:)
Szóval a káposzta leveleket,lemosom és a főerezetét levagdosom.
Vegetás vízben felteszem főni.Mikor már majdnem megfőtt,lezárom és félreteszem.
Közben hagymát fonnyasztok pici olajon,majd beleteszem a darált sertés húst.Ízesítem sóval,borssal,vegetával.Majd puhára főzöm.
Közben rizst párolok,mikor megpuhult és a hús is megfőtt a kettőt összekavarom.
Egy tepsit nagyon vékonyan bekenek olajjal,majd ráteszek egy sor káposztát,ezt pici sóval és borssal ízesítem.Erre jön a tejföl(jó sok)majd a rizses darálthús,és így tovább.A tetejére is jó sok tejföl kerül,és szép pirosra sütöm 220fokon,légkeveréssel.
Tegnap készítettem a képen látható rakottkelt,de még ma is azt ettünk ebédre:)

2 megjegyzés:

  1. Szeretem:) savanyúkáposztából(kolozsvári) is :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ritkán készítem úgy,de mi is szeretjük:)Eleve odáig vagyok az ilyesmi ételekért:):)

    VálaszTörlés