2010. március 18., csütörtök

Lecsós szelet(?)


Mondjuk nevezzük így,ezt az ételt.
Nem tudom mi a hivatalos neve,vagy létezik- e egyáltalán ilyen:-D
Adott volt itthon 8 szelet karaj.Mivel tegnap rántottam,így az már kilőve.
A hűtőben láttam egy üveg lecsót,és a következőt készítettem:
Egy nagyobb fej vöröshagymát pirítottam meg ,ezt felöntöttem a lecsóval majd a karajt előzőleg picit átklopfolva,és vegetázva majd lisztbe forgatva belehelyeztem.
És addig pároltam míg át nem puhult.
Krumplit sütöttem mellé,de azt hiszem ehhez nem illik.
Legközelebb rizzsel fogom kínálni(Bár elfogyott így is:D)
Gyors,és finom.

4 megjegyzés:

  1. Nézz be hozzám:)
    A lecsós husit én is rizzsel,vagy főtt krumplival szoktam adni :)

    VálaszTörlés
  2. Van ilyen igen, hogy lecsós szelet. Viszont ahogy magad is megállapítottad, a sült krumpli ehhez tényleg nem annyira passzol. Rizzsel vagy köret tésztával szoktam tálalni.

    VálaszTörlés
  3. Köszi:)Legközelebb én is rizzsel csinálom:)

    VálaszTörlés