2009. október 28., szerda

Túróval töltött kiflicskék




Ma mikor az egyik bevásárló központba beléptem,egyből kiszúrtam a szép sima kifliket.Vettem és 10db-ot:-)Mivel vettem túrót is,nem volt kérdéses,hogy mi lesz a vacsi mellé:)
Szóval vegyünk 6sima kiflit,vágjuk őket ketté és szabadítsuk meg a belsejüktől.
Töltelékhez általában fél kg túrót használok,2-3vanilliás cukorral,citrom reszelt héjával,és pici levével,egy tojás sárgájával,és ízlés szerinti cukorral.Ezt jól elkeverem...
Picit szoktam hagyni pihenni a tölteléket,hogy a hűtőben jól összeérjenek az ízek!
Mikor megvan,betöltöm a kifliket és forró olajban ropogósra sütöm.Amikor megsült kiveszem,és fahéjas cukorba forgatom őket.Ki,hogy szereti,kakaós cukorral is finom!:)
Melegen elfogyasztva a leg finomabb!:)
Egyszerű,gyors ,és finom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése