2010. április 11., vasárnap

Fanta szelet

1.
2.
3.
De másnéven is ismerem:
-Üdítős szelet
-Mirinda szelet
Anno próbáltam mirindával,de nem jött be.Az valahogy túl édes..
Nos,ahogy én készítettem:
6tojást szétválasztottam.
A sárgáját habosra kevertem 6 evőkanál porcukorral,és egy vaniliás cukorral.
Utána a fehérjét vertem fel,keményre.
Majd összeöntöttem,és tettem bele kb. egy dl étolajat,4evőkanál lisztet, 3evőkanál kakaót és elkevertem benne egy sütőport.Az egészet összedolgoztam,és kikent tepsibe öntöttem.Majd légkeveréssel sütöttem 170fokon úgy 20percig.
Míg a tészta sül,addig elkészítem a túrós tölteléket.
50dkg túróhoz teszek ízlés szerint cukrot és vaniliás cukrot.
Majd tettem bele úgy 10-15dkg ráma margarint.És összedolgoztam.
Mikor már megsült a tészta és hűlt,akkor elkészítettem a tetejét.
7dl fantát elfőztem 2cs. vanilliás pudingporral,és cukorral.
Ezek után már csak össze kell állítani,és picit lehűteni,majd könnyen szeletelhető.
Más:
Bocsi az eltünését,de nagy munkában vagyunk:)Szigeteljük a házat,és többnyire én főzök a munkásokra is,így időhiányban vagyok.

4 megjegyzés:

  1. Ilyet már ettem,Mirinda szelet néven futott :),és úgy emlékszem,ízlett!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Biztos vagyok benne,hogy ízlett nálunk a munkások egy fél tepsivel ettek meg egy evésre:-D

    VálaszTörlés
  3. Én is mirinda szeletként ismerem :). Nagyon guszta lett! Gratu hozzá!

    VálaszTörlés
  4. Üdvözöllek Ami:)Nagyon szépen köszönöm:)

    VálaszTörlés